fredag 5 december 2014

Mer jul...

Hej!

Idag har vi haft julpysseldag i skolan så det ekar julsånger i min skalle och just nu vill jag aldrig mer i mitt liv göra en smällkaramell. Men det brukar gå över... :-)

Idag tänkte jag visa ett julkort igen. Ett av mina favoritkort faktiskt.


Vitt, lite svart och CAS=min smak! :-) 

Trevlig helg på er! 

Här är en vers som vi i klassen läser när vi tänder det andra ljuset:
För dom som hungriga går har vi tänt
det andra ljuset i årets advent. 

Kram Åsa! 

3 kommentarer:

  1. Jättefint kort och fin vers ni läser i skolan. Är ditt "god jul" en stämpel eller har du skrivit det själv? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina! Det är en stämpel :-) Vi har olika verser varje vecka som vi försöker lära oss utantill. Alla handlar om att tänka på de som inte har det lika bra som vi.

      Radera
  2. Hej! Tittade in i din blogg och såg alla fina kort som du gjort. Fastnade speciellt för detta. Stiligt! //Martina

    SvaraRadera