måndag 19 januari 2015

Färg- och skissutmaning hos Cili in papers

Hej!

Då har vi sparkat igång en ny vecka igen. Fick en så gullig undran från en av mina elever idag. "Fröken varför har du ritat en orm efter det där ordet?" Det var ett frågetecken... :-)

Igår var jag ganska produktiv vid mitt scrapbord. Bl.a. gjorde jag ett bidrag till Cili in papers januariutmaning. Det är en skiss- och färgutmaning. Färgerna man skulle ha med är turkost, guld och vitt. Det finns fortfarande tid att vara med i utmaningen.

Vi blev lite hastigt och lustigt med hund här i december. Sambon var den som var mest tveksam till det hela men gissa vem det är som ömmar mest för vårt lilla trasselsudd nu.... ;-) 

Jag har hållit mig helt till färgerna t.o.m. fotot håller sig nästan till färgschemat. :-)  Mina doileys färgade jag in med guld, Color Bloom spray.

Kram Åsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar