tisdag 24 februari 2015

Tag You´re It #15

Hej!

Igår hittade jag denna sida av en slump, Tag You´re It! Så på förmiddagen gjorde jag en tag till deras utmaning där man skulle inspireras av en bild. Man ska även beskriva hur man inspirerades av den, på engelska då.... 
Jag har länge funderat på om jag ska börja skriva både på svenska och engelska i bloggen, eftersom jag har många läsare från bl.a. USA, men har inte riktigt vågat ta steget. Detta får bli ett litet steg på vägen. Språkpoliser undanbedes... ;-) 

I was inspired by the happy colors and by the word "Happy".


Inspirationsbilden:



Tre inlägg på en dag.... Nu ger jag mig för idag (tror jag iaf...).

Kram Åsa!

6 kommentarer:

  1. A beautiful tag based upon the challenge. Glad you joined us over at tag you're it.

    SvaraRadera
  2. Such a happy tag, Asa! Love those colorful balloons!
    Thank you for joining Tag You're It! Hope to see you again!

    SvaraRadera
  3. What a cheery tag, thank you for sharing with us at Tag You're It!

    SvaraRadera
  4. Darling tag Asa! Love the balloons and the font of your sentiment! Thanks for joining us at Tag You’re It!

    SvaraRadera
  5. Pretty..... thanks for joining us at Tag You're It Challenge.

    SvaraRadera
  6. Love your tag. The colourful balloons are so cool. Love it. Thanks for participating in TYIC! <3

    SvaraRadera