fredag 27 februari 2015

The Card Concept #29

Hej!

Har nyss kommit hem från barnens skola där det har varit småstjärnorna idag. Bruttorna var med och uppträdde och var så duktiga. Jag är imponerad över att de törs ställa sig framför hela skolan och en massa föräldrar och dansa och mima och dessutom vara bara 7 år. Sen körde sexorna ett nummer så då var sonen med och dansade och mimade. Kul att se alla tre! Stolt mamma! 

The Card Concept har en utmaning där man ska inspireras av en bild och temat "Get well soon". Dessutom ska man förklara vilket slags CAS kort man gjort, om det är bara Clean & simple, eller Clean & Graphic, Clean & layerd osv. Detta är något jag inte är van vid, jag kallar allt Clean & simple. Kul att lära sig något nytt!

Jag har funderat fram och tillbaka över mitt kort om det är Clean & simple eller om det är Clean & graphic och jag tycker nog ändå att det är Clean & graphic. 
Jag inspirerades av de starka färgerna på inspirationsbilden. 

I hope you can understand my english... :-) 
The Card Concept has a challenge where you will be inspired by a picture, and the theme "Get well soon". And you should explain what kind of CAS card you´ve made, if it's just Clean & simple, or Clean & Graphic, Clean & layerd and so on. This is something I'm not used to, I call everything Clean & simple. Fun to learn something new!

I've been thinking about my card if it's Clean & Simple or if it's Clean & graphic and I do think, however, that it is Clean & graphic.
I was inspired by the bright colors on the inspiration picture.


Kram Åsa!

3 kommentarer:

  1. So crisp and clean, I love the images! Perfect for a get well card. Thanks for playing along at The Card Concept!

    SvaraRadera
  2. Love all of the cute images! The crisp white background looks fabulous as well- thanks for playing along with us at The Card Concept :-)

    SvaraRadera
  3. So beautiful and so clean. I just love your card. Thanks for joining us at The Card Concept!

    SvaraRadera