tisdag 9 juni 2015

Veckans skiss #67

Hej!

Ikväll har alla mina tre barn fått sommarlov. Det var en jättemysig avslutning. Kan bara inte fatta att min son ska upp i sjuan till hösten. 

Det är ju tisdag idag och det innebär en ny skiss hos oss på Veckans skiss. Det är jag som har gjort skissen denna vecka. Hoppas att ni gillar den och skickar in er tolkning. 
Så här har ser min tolkning ut:


Detta foto tog jag förra året när några vänner gifte sig. Tycker det är ett fint sätt att föreviga buketten på.

Kram Åsa!

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Vilken häftig skiss och fin tolkning.
    Jag ska definitivt prova den skissen. Den ger utrymme för mycket fantasi och inspiration.

    /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta! Jag ser framemot att få se din tolkning! :-)

      Radera