söndag 30 augusti 2015

Aj aj kapten -Scrap och Tings månadsutmaning

Hej!

Hoppas ni har en skön helg! Själv har jag haft en ganska intensiv, men rolig, helg så idag är jag lite trött och går på halvfart. 
Har iaf ägnat lite tid vid scrapbordet på förmiddagen och gjorde då ett bidrag till Scrap och Tings månadsutmaning som är en spännande skiss. 


En av de fina dagarna i somras fick vi följa med vår snälla granne i stugan ut på en tur med hans flytbrygga. Barnen fick även prova på att styra lite. 
Nu när jag har framkallat bilderna ser jag att dom inte har flytvästarna på... Dom hade på sig dom hela tiden förutom när de badade men vet faktiskt inte varför dom inte har det på bilderna. Jag såg inte det då, måste ha haft hjärnsläpp alldeles... 

Har är den spännande skissen:


Det finns mycket tid kvar att vara med och tolka skissen!

Tack för titten!

Kram Åsa!


3 kommentarer:

  1. Hej Åsa och GRATTIS!!
    Du är vinnare i månadsutmaningen och får därmed 100 kr att handla för i butiken! :)

    SvaraRadera
  2. Snygg tolkning av skissen! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Snygg tolkning av skissen! Grattis!

    SvaraRadera