tisdag 4 augusti 2015

Veckans skiss #71

Hej!

Äntligen verkar jag ha fått ordning på vårt internet (eller man kanske inte ska ropa hej ännu...). Det är väldigt vad handikappad man känner sig när tekniken inte funkar som den ska. Lite otäckt egentligen om man tänker mer på det.

Men idag är det tisdag och vi på Veckans skiss startar upp med våra skisser igen. Varje tisdag bjuder vi på en ny, inspirerande skiss. Hoppas att du vill haka på!

I morgon presenterar vi vinnarna i våra sommarutmaningar så håll koll då. 

Detta är min tolkning på denna veckans spännande skiss:


Det här fotot är från i våras när vi gick Bissen Brainwalk här i Edsbyn. Det är en promenad som har till syfte att samla in pengar till forskning för hjärnans alla sjukdomar. Det startade i Köping men har nu spridits över landet. Just idag går man i Lidköping. Jag har fler anledningar till att gå denna promenad, dels har jag epilepsi och migrän och dels har jag levt nära Matias Larsson under ett antal år och han är den som startade detta då han drabbades av en svår hjärnblödning 2010. 
Vill du veta mer om detta kan du besöka Bissen Brainwalk sidan HÄR

Kram Åsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar