lördag 7 maj 2016

På promenad

Hej!

För ett litet tag sedan hade Engströms en cybercrop. Jättekul var det och jag deltog i fyra utmaningar. Den här layouten var till en skissutmaning. 


Fotot är på Elsa från när hon och jag tog en promenad i vårsolen. Det är mysigt att få lite egentid med ett barn i taget.

Hoppas att ni är ute och njuter i det underbara vädret. 
Själv var jag tvungen att gå in och vila lite efter att ha fått en basketboll på kinden. Kunde iof ha räknat ut att det skulle kunna hända när jag mer eller mindre låg under basketkorgen för att fota sonen när han "dunkade". Det gjorde ont så det är inget fototips jag rekommenderar. Hoppas att bilderna blev bra så att det var värt det... 

Kram Åsa!

1 kommentar:

  1. Lovely layout. Especially love the idea of the text around the paper blocks! Hugs, Sarah

    SvaraRadera